Zasto organiziramo susrete organizatora?

Kao Organizatori bez granica s preko trideset godina iskustva u organizaciji raznih inventivnih i kreativnih manifestacija uključujući i dosadašnja dva susreta organizatora turističkih manifestacija, ove godine kao i brojni drugi organizatori, susreli smo se s brojnim granicama i ograničenjima.

Upravo zato, a u skladu i s aktualnom situacijom i pandemijom COVID 19 virusa te vrlo neizvjesnom i još uvijek neodređenom budućnosti turističkih programa i manifestacija do kraja godine a posebno u 2021. godini, odlučili smo organizirati 3. Susrete organizatora turističkih manifestacija.

Pogledajte kako je bilo na prvim suretima organizatora

Panel diskusije

Što bi bilo kad bi bilo

Iako je situacija početkom godine i uvođenjem tzv lockdown-a bila neizvjesna u pogledu turističke sezone, zahvaljujući dobroj pripremi, brzim reakcijama državnih institucija te dobrim strateškim odluka turističkog sektora,   sezona u Hrvatskoj ostvarila je ipak puno bolje rezultate od predviđanja ali i puno bolje rezultate i od puno jačih turističkih zemalja i odredišta. Iako su bili gotovo nemogući uvjeti za održavanje manifestacija zbog epidemioloških mjera kao i zbog prisutnog straha od epidemije ipak su se neki turistički događaji i manifestacije uspjeli održati. Ovim panelom pokušat ćemo dati odgovore ali i moguće smjernice za budućnost – kako su se realizirale manifestacije u novim okolnostima , kakva je bila posjećenost, kakvi su bili financijski rezultati i posljedice, kako su turisti reagirali i ponašali se na programu, što bi sada promijenili u organizaciji i pristupu, kakva je bila suradnja ostalih subjekata nužnih za realizaciju manifestacije, jesu li se i drugi prilagodili svojim cijenama novim okolnostima ( npr. razglas, pozornica , program, glazbenici i sl. ) ?

Moderatori: Silvano Gospodarić, Majda Mikulandra ( Poslovni dnevnik)

Panelisti :
Stanka Karažija, generalna direktorica trogirskog hotela Brown Beach House
Aleksandra Kolić Puškarić, stručna suradnica TZ Grada Ogulina (Ogulinski festival bajke)
Stipe Jukić, predsjednik Viteškog alkarskog društva (Sinjska alka)
Dina Bušić, pročelnica Upravnog odjela za kulturu i šport Grada Zadra (Glazbene večeri u Sv. Donatu)
Mario Paleka, direktor TZ Grada Zadra (Advent u Zadru)
Dijana Katica, predsjednica Hrvatske udruge za turizam i ruralni razvoj „Klub članova selo“ (Suncokret ruralnog turizma Hrvatske)


I to će proći

Na žalost svakodnevno smo svjedoci promjena načina života i ponašanja uslijed pandemije koronavirusa. Borba protiv Covida 19 na prvo mjesto stavlja zdravlje pojedinca i očuvanje svakog života , što nužno ima za posljedicu prilagodbu svih sustava.  Iako je od početka pandemije prošlo gotovo devet mjeseci daleko smo još od cjelovitih i trajnijih rješenja kako zaustaviti pandemiju i iako sada puno više znamo o samom virusu i nadalje najbolja preporuka je držanje distance i korištenje maske. A upravo te dvije mjere uz ograničenje broja sudionika okupljanja najviše utječu i najviše pogađaju organizatore kulturnih i turističkih manifestacija.  Kako poslovati u takvim okolnostima koje se mijenjaju iz tjedna  u tjedan , kako uopće opstati, je li rješenje odustati od manifestacija i koncerata i čekati neka bolja vremena ili pokušati iskoristiti digitalnu tehnologiju i viralni svijet interneta.  Ovo su samo neka od pitanja koja ćemo prodiskutirati u ovom panelu te pokušati pronaći i druga pitanja ili odluke koje najviše muče ne samo organizatore turističkih, kulturnih i glazbenih  manifestacija već i sve ostale prateće turističke usluge od smještaja do ugostiteljstva. Ovim panelom želimo i naglasiti i poslati dvije jasne poruke:

  • Situacije je za mnoge u ovom sektoru poslovanja kritična i ukoliko se ne nađu neka rješenja mnogi će propasti i ostati bez posla posebno u glazbenom sektoru.
  • Samo zajedničkim snagama i idejama svih dionika cjelovite turističke ponude možemo pronaći  najbolja rješenja ili barem dati  prijedloge koji su realni, izvedivi i učinkoviti.

Moderatori: Vlatka Vučić Marasović (glasnogovornica Zadarske županije)

Panelisti:
Joe Bašić, direktor MPG-a (Ultra Europe festival)
Darko Tuček, Predsjednik Klastera industrije događaja
Tomislav Fain, Predsjednik UHPA-e
Goran Biljaković, komercijalni direktor Katarina Line DMC


Tko pita ne skita

Kada voda dođe do grla, naravno da svatko gleda svoje interese i teško je biti realan i vidjeti cjelovitu sliku a kamoli svjetlu perspektivu. Naravno da je svima nama tada cilj održati glavu iznad vode ali to ne znači da treba utopiti druge. U ovom panelu pokušat ćemo dati odgovore na prikupljena pitanja  iz prethodnih panela te ukazati na akcije i programe pomoći koji su izvedive i realne od strane države, te može li se i na koji način iskoristiti sredstva iz fondova pomoći Europske Unije. Mogu li i banke uz pomoć države pomoći posrnulom sektoru barem do proljeća 2021?  Je li ova pandemija promijenila navike i očekivanja turista i hoće li se to odraziti na održavanje manifestacija i njihov opstanak. Što možemo očekivati u zimskom periodu po pitanju pandemije ? Imamo li plan aktivnosti za zimske manifestacije poput Adventa ako ni za turističku sezonu 2021.? Što smo naučili iz ovogodišnje sezone ?

Iako nitko nema kristalnu kuglu da zna što će se dogoditi u budućnosti , primjerena priprema ali i iskustva koja smo do sada prikupili može nam, ukoliko ih međusobno podijelimo,  itekako pomoći da stvorimo dobar plan realizacije turističkih projekata i manifestacija za tzv „novo normalno„ doba koje je pred nama.

Moderatori: Darko Buković (Poslovni FM), Silvano Gospodarić

Panelisti:
Predstavnik Ministarstva turizma i sporta
Predstavnik Ministarstva kulture i medija
Predstavnik HTZ-a
Nenad Marčec, Direktor HDS ZAMP-a
Predstavnik HZJZ
Tomislav Mrduljaš, Potpredsjednik HGU-a
Hrvoje Bujas, Predsjednik UGP-a
Zdenko Adrović, direktor Hrvatske Udruge banaka


Danas će sutra biti jučer

Predstavljanje planiranih manifestacija za iduću godinu sa ili bez pandemije COVID-19

Moderator: Danijel Koletić (Apriori World)

Prezenteri:
Aleksandar Kovačević, direktor Organizatora bez granica (SVI zaJEDNO HRVATSKO NAJ, SVI zaJEDNO DOŽIVIMO EU)
Paško Bonja, udruga Tovareća mužika (Saljske užance)
Ivana Jurić, direktorica TZ Osječko-baranjske županije (HeadOnEast)
Neno Stojaković, direktor tvrtke Plan B (Millennium Jump, Noć punog miseca)
Božo Skoko, Millenium promocija (tržišne komunikacije)


Satnica

SRIJEDA, 25.11.2020.

11.00 – Prijave i registracija sudionika
11.55 – Tiskovna konferencija „5 do 12
13.30 – 15.00 – Ručak
15.30 – 17.00 – Što bi bilo kad bi bilo – Panel diskusija, primjeri iz prakse
19.00 – Večera, u suradnji s projektom „Đir po gradu
20.00 – Obilazak Adventa u Zadru i Grada djeda Božićnjaka na Višnjiku

ČETVRTAK, 26.11.2020.

10.00 – 11.00 – I to će proći – Panel diskusija
11.00 – Pauza za kavu
11.30 – 13:00 – Tko pita ne skita – Panel diskusija
13.00 – 15.30 – Ručak – u suradnji s projektom „Đir po gradu
15.30 – 17.00 – Danas će sutra biti jučer – Panel diskusija
19.00 – Dodjela priznanja HRVATSKO NAJ uz prigodni program (HNK Zadar)
Svečana dodjela posebnih priznanja „ Hrvatsko Naj „ koje će se ove godine dodijeliti po prvi puta osobama i turističkim djelatnicima koji su svojim radom dali poseban doprinos razvoju i promociji turističkih manifestacija u Hrvatskoj.

PETAK, 27.11.2020.

10.00 – 12.00 – Sastanak bez dnevnog reda – Neformalno druženje sudionika i završetak Susreta
(u slučaju lijepog vremena organizirani izlet brodom do Puntamike, Beach bar „Bamboo“)

** napomena: Organizator zadršava pravo izmjene programa sukladno okolnostima


PRIJAVA

za sudjelovanje na 3. SUSRETIMA ORGANIZATORA TURISTIČKIH MANIFESTACIJA

 Kotizacija za sudionike uključuje:

  • sudjelovanje na 3. Susretima organizatora turističkih manifestacija
  • ulaznicu za svečanost dodjele priznanja „HRVATSKO NAJ“

CIJENA:  812,50 Kn

PDV ukljucen ucijenu


Separator1
Separator2

PODATCI ZA UPLATU


Naziv primatelja: Organizatori bez granica j.d.o.o.

Adresa primatelja: Loznica 9, Zagreb

IBAN primatelja: HR0523600001102640893

OIB primatelja: 64261850115

Svrha uplate: Kotizacija/e za 3. Susrete organizatora turističkih manifestacija


Napomena:

Ispunjavanjem prijavnog obrasca osiguravate pravovremeno izdavanje akreditacije.

Prijava se smatra izvršenom nakon primitka potvrde o uplati. Potvrdu o uplati ljubazno molim poslati na info@organizatori.hr